Cenderahati dari pakcik Google

Setelah lebih seminggu menunggu akhirnya benda tu sampai jugak. Sebenarnya barang ni ialah hadiah dari Google kepada Top Contributors (a.k.a. Blog*Stars) di Blogger Help Forum di atas khidmat mereka. Blog*Star ialah title yang diberi oleh Blogger kepada sukarelawan-sukarelawan yang banyak membantu menyelesaikan masalah pengguna di Blogger Help Forum.

Jom lihat apa yang saya dapat…

2010_031100032010_03110004

Eh kotak banyak cantik, siap belang-belang ala Paul Smith. B+ untuk pembungkusan :). Apakah gerangan barang/gadget di dalamnya?

Ya, tak lain dan tak bukan, frame gambar. Sebenarnya memang saya dah tahu Google akan hantar frame gambar, tapi setelah baca dia punya specs dan buat test run maka saya kira ia sedikit banyak mengecewakan. Bateri yang dibekalkan, belumpun guna dah “dead”. Ini mesti barang stok lama.

2010_031100052010_03110006

Saya harapkan kualiti barang tu hebat, sehebat sebuah syarikat besar seperti Google, rupanya tidak. Tapi takpelah, harganya RM0, jadi kualitinya kira setaraflah dengan barang RM0. D- untuk kualiti :(

Sebenarnya ada hadiah yang lebih baik untuk Blog*Stars yang tinggal di US dan UK, mereka dapat handset Google Nexus One (siapa cepat dia dapat). Alahai melepas saya nak rasa phone canggih. Maka kekallah saya dengan Nokia cap ayam.

Maybe next time Google can do better.

6 comments:

Kujie said...

kak jie suka masuk forum blogger help tu juga..banyak info dapat dari pertanyaan org

Greenlava said...

Banyak info dan bermacam ragam

Kancilbiru said...

fuiyo..tapi hadiah tak se-gah company..banyak info bleh dapat dalam forum tu...

Greenlava said...

@Kancilbiru
Kedekut punya company :)

Adry said...

waa... bestlah.. at least dapat hadiah gitu..

Adry @ http://www.adrysabry.com

Greenlava said...

@Adry
Takpelah barang free...

Post a Comment